söndag 23 november 2008

min älskade solstråle

hur kan man vara deppig när man lever med världens bästa noah? som får en att le och skratta bara man tittar på honom? det går ju inte! om man sedan lägger till snö, minusgrader och en storebror på besök lördag och söndag så blir det ändå en bra helg trots all skit.

det positiva med allt är att man "tvingas" ha en massa ensamtid med noah och han är så glad för det lilla hjärtegubben och det gör mitt mattehjärta så otroligt varmt! min solstråle, min bästa kompis, min älskade superglada noah som är så pussig och härlig!

och ni som gillar lego - ni får vänta tills imorgon då jag lovar att det kommer lite legobilder :)



tjoho!


bästaste, finaste noah!


skutteliskutt


hihi!


jag tror det här kan vara mitt favoritställe i borås, även om bilden inte visar hur vackert det är. det är en dal precis nedanför och så är det berg och granar överallt och man ser ingenting förutom skog.. otroligt vackert och så fint med snö, frost och solsken.


noah gillar den platsen också så han kissar in det.. det borde väl betyda att stället är vårt nu va?





buuuuuuuuuus!


som sagt, min solstråle!


hihi!


kan man vara deppig när man ser den här glädjen?!


ett nästan-flin på bild :)


hihi!


storebror och noah busar


världens bästa noah som alltid kan få mig på bra humör!


6 kommentarer:

Anonym sa...

det är bra noah, muntra upp matte! :) vilka härliga bilder! var är det? tycker inte jag känner igen det? bord ejag det? ;) ser fram emot blogg imorgon igen då. ;)

Anonym sa...

Heja Jenny! Skönt att höra att dagen varit bra:-) Härliga bilder!!! Kram från oss

Sara & Zombie sa...

Ikaros och Ozzy är hur avis som helst dom vill också ha snö på marken som man kan leka med!

Vad skönt att höra att du är gladare!

Det är inte annat än att jag saknar er när jag ser så här fina bilder, kan ni inte snäll flytta tillbaka till Linköping :P

Anonym sa...

:D :D :D Skönt med lite piggare blogg! Förstår att du inte kan vara deppig med den glädjen han utstrålar *hihi* Bild nr 4 var min favorit!! *kramar*

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!! Det ser himla mysigt ut där i skogen, lagom med snö och bra väder och en lycklig hund. Kan de bli bättre? :)

Pia sa...

Vilka härliga bilder Gulliga Noah som muntrar upp matte :D