onsdag 3 december 2008

utmaning

Hittade en utmaning som verkade roligare än att skriva på hemtentan så här kommer den ;)

Reglerna är:

  1. Publicera reglerna på din blogg.
  2. Svara på sex 8-sakerna.
  3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram

Favoritprogram vet jag inte riktigt men program jag ofta tittar på är..

  1. Greys Anatomy
  2. Desperate Housewives
  3. Scrubs
  4. Bonde söker fru, hihi!
  5. Ellen
  6. Vänner
  7. Hundrelaterade program som typ 'Hundcoachen'
  8. När jag inte har något annat för mig brukar jag titta på "Days of our lifes", hihi! Även om jag inte har tittat på flera veckor så har det inte hänt så mycket ;)

8 saker jag gjorde igår:

  1. Vaknade tidigt
  2. Gick första hundpromenaden kring 18-tiden, Jonathan hade tagit promenaderna innan
  3. Skrev på hemtentan
  4. Masserade Lego 2 gånger
  5. Diskade
  6. Såg på Desperate Housewifes
  7. Läste dålig deckare
  8. Försökte överleva Noahs gas-fisar

8 saker jag ser fram emot:

  1. Hemtentan inskickad och klar!
  2. Lunchen imorgon - haloumi, tzatziki, mathavre & grönsaker = supergott!
  3. 23:e december = pengar! De försvinner sjukt fort..
  4. Sommaren, förhoppningsvis med 2 friska hundar
  5. Tills jag får gå och lägga mig ikväll, är supertrött!
  6. Tvkvällen ikväll med tända ljus, mys i soffan med hundarna och kanske liiiite choklad
  7. Helgen då jag kan gå promenader med Noah medan Jonathan är hemma och passar LegoDego, hoppas bara det blir bra väder!
  8. Använda Noahs nya halsband på nästa promenad

8 favoritrestauranger:

  1. Jag är fattig student så jag har inte råd att äta ute.. ibland hämtar vi thaimat från Thai Phat som är såååå god så jag får väl säga den då ;)

8 saker på min önskelista:

  1. Friska & glada hundar
  2. Mer pengar
  3. Att vårterminen kommer bli rolig och gå jättefort så att det är dags för sommar igen
  4. Att försäkringsbolagen ersätter utgifterna kring Legos rehab så att jag slipper ha en ekonomisk kris
  5. En kall & vit vinter!
  6. En hel helg där det inte regnar någon gång
  7. Att jag faktiskt kommer igång och bakar eget bröd, iaf någon gång då och då!
  8. nytt regnställ

8 personer jag utmanar:

  1. emelie med berit
  2. strega med dixie
  3. sara med ikaros och ozzy
  4. pia med acke och wilma
  5. magdalena med dizzy & zorro
  6. monica med mio
  7. elin med kasper och pysen
  8. jennie med nessie och poppy

6 kommentarer:

Pia sa...

ja jag förstår att detta var roligare än att plugga Jag antar utmaningen men får nog tänka efter lite först Kram

Anonym sa...

Fääärdi!

Anonym sa...

phew.. jajaja.. för din skull då ;) hihi!

Anonym sa...

hmm.. jag kikade in igen på din önskelista..ochjagkan inte se varken blått täcke till Noah eller grönt till Lego ;) Tror du verkligen jag lägger ner tid på något som du inte ens vill ha? *hihihihihihihihi* *fniss*

Anonym sa...

Ahaaaa, du tänker så ;) Smart drag. Imsa står som trea på listan (efter Dizzy och Zorro) men sen kommer Noah och Lego! Det är bra att inte vara först oxå med tanke på att jag inte har några sömmerske-gener ;)

Anonym sa...

Åhh vad kul, gillar utmaningar!