måndag 13 oktober 2008

vattenfall

igår åkte vi på en utflykt till ett vattenfall. det var roligt tills jonathan kom på idén att vi skulle klättra längst upp.. att klättra på hala stenar täcka med blöta löv och grenar med två kopplade hundar var sådär. men vi kom både upp och ner så jag kan faktiskt visa er bilder därifrån ;)



fina lego i sin nya fina sele


långnäsan


vatten, vatten, bara vanligt vatten..


spanar på harar kanske?


uppåt


och nedåt! givetvis klättrade vi allra längst ner också, till den gigantiska sjön som var 2 mil lång. och ja, där planerar jag att bada i sommar!


noah och jag var inte sams igår så han hamnade inte på så mycket bilder. han var dessutom inte direkt sams med det nya objektivet så det är ytterligare en förklaring till varför ni bara får se svansen på honom..


hit blir det nog fler utflykter! det ska bli kul att se hur det ser ut i vinter - men då tänker jag nog inte klättra uppför vattenfallet igen.. ;)


7 kommentarer:

Sara & Zombie sa...

Vad fint det såg ut! Dit får ni ta mig och Ikaros nästa gång vi hälsar på :)

Anonym sa...

ja det ser helt klart ut spm något vi får besöka. niklas gillar vattenfall har jag för mig... men klättra får han göra själv! ;) bilden på lego som spanar på harar var ju så fiiiin! :)

Anonym sa...

Vad fina bilder Ja även svansbilden :D Fy för hundan att klättra så högt Jag får svindel av att stå på en stol rys rys

Anonym sa...

Hehe jag hade nog halkat och slagit ihjäl mig! Vilket fint sele Lego har, vart har du köpt det? Har problem att hitta ett bra till Poppen, hon får så lätt skavsår i armhålorna.

Anonym sa...

Jättefina bilder! vattenfall är verklige vackra :)

Cilla sa...

Här har jag aldrig varit... Va roligt! Ska lägga in den bland mina länkar :D
Ha det gott
Kram
Cilla

Anonym sa...

Oh vilka vattenfall det hade husse gillat var ligger det någonstans vo bor ju inte så långt ifrån varandra är det i närheten av Borås???
Eva