onsdag 29 oktober 2008

hemtentaperiod

visst ser bokhögen rolig ut? tyvärr är det inte allt jag behöver läsa och skriva om på bilden, har typ 10 artiklar på internet att sysselsätta mig med också. jag har 2 hemtentor för tillfället och en skriftlig uppgift. den skriftliga uppgiften är nog nästan klar men hemtentorna har jag inte börjar med än. en om samerna och en om kulturarv. den stora nackdelen med att läsa två kurser samtidigt har blivit ganska tydlig just nu. inlämningsdatum är den 10/11 och innan dess har ytterligare en kurs kommit igång med obligatoriskt seminarium och skriftlig inlämingsuppgift där med. oj, vad hundarna och jag kommer ha roligt 2 veckor framåt! eller inte...

6 kommentarer:

Pia sa...

Uj då Ser ut som om du har att göra Lycka till

Anonym sa...

låter kul... ;) men berit kräver att hundarna får ha lite kul ute på bråt någon dag! kanske gräva lite i sina nya fina halsband? hihi!

Anonym sa...

Usch det där såg mindre roligt ut.. Att läsa två kurser samtidigt är pest, håller med där.. Hoppas det går bra för dej! Förresten, vad läser du för nåt?

Anonym sa...

Kämpa på! och berätta gärna kort om vad du kommer fram angående kulturarv, de ska även in i en av våra uppgifter som jag snart ska börja med... ;)

Cilla sa...

Å vad jag inte är avis... glad att den perioden är över just nu för mig...

Elin sa...

Usch, jag har precis klarat mig ur en tenteperiod och ja, det är inte kul :( Men lycka till :)