fredag 12 september 2008

utmaning

fick en utmaning från emelie & berit..!

fem saker i min frys:
bröd, isbitar, sojafärs, spiderman-glass (min!!! världens godaste glass!) och riven ost.

fem saker i min garderob:
alldeles för få byxor, alldeles för många strumpor, lite sängkläder, tröjor och mysbyxor. jag verkar för övrigt vara en av få personer som svarat på den här utmaningen som inte har typ hundmat, tavlor och annat i garderoben. en sådan garderob har vi i hallen istället ;)

fem saker i min väska:
när jag har väska så lägger jag i mobil, plånbok, kalender, pennor och tuggummi. är det "skogsväskan" så finns där kameran, hundgodis, bajspåsar, leksaker och vattenflaska.

fem saker i min bil:
vilket högtravande test som antar att man har bil.. ;) men i kära olvon fanns det ett litet grönt monster från ett kinderägg, kartbok, parkeringskvitton, hundfilt och extremt mycket smuts (innan den dog så fanns det extremt mycket mögel och några centimeter vatten i bilen också...)

fem personer jag utmanar:
det känns som om allra flesta redan har fått den här utmaningen så jag utmanar sara med ikaros & ozzy + alla andra som känner sig sugna på fem frågor :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar utmanining! :D

Kram
Sara och gänget

Anonym sa...

låter som skodan för några månader sen. ;) tom monster har vi...fast inte samma. ;)

Anonym sa...

Oj oj va jag har missat uppdateringar.. Kan man prenumerera på uppdateringar i din blogg? Många fina bilder hade du iallafall..

evy sa...

Så gøy å se andre med dalmatiner og whippet(vel jeg har kun dalmis,og vennina mi har whippet, men jeg kjenner meg så igjen).. Fine bilder. Kjedelig at de har vært syke.Håper Lego blir frisk snart.. Kos deg videre..