onsdag 10 september 2008

spanar efter bättre tider!

lego står på knallestenen och spejar efter bättre tider

det var skönt att vara borta i helgen och de största problemen jag hade var väl om de nya skorna skulle vara röda eller bruna (det blev bruna) och ifall jag skulle ha godis eller varma chips till bion (det blev både och). det var skönt att bara vara jenny och inte hundjenny. just nu är det inte roligt att ha hund men jag hoppas att det ändras snart. imorgon är det dags för veterinärbesök igen och jag är orolig för vad de kommer säga om legos ben. nästan 3 veckors massage 2 gånger om dagen och fortsatt koppelvila har inte direkt förändrat någonting när det gäller att han oftast använder 3 ben före 4. att ha haft en livsglad whippet ständigt kopplad sedan 22 juli (7 veckor igår) är inte roligt, inte för någon av oss. aja, vi får väl se vad de säger imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

varma chips?
håller tummarna för att ni får bra besked imorgon, det vore på tiden tycker jag!

Anonym sa...

Lycka till i morgon!

Anonym sa...

Hoppas du fick ett bra besked idag Vilken fin bild :D