torsdag 4 september 2008

bildlös blogg

jag har inte så mycket roligt att fota för tillfället.. lego är fortfarande skadade hunden och får endast gå stillsamma koppelrundor på typ 40 minuter. noah har varit trött och hängig i några veckor även om blodproven visade att han mår bra, igår fick han dessutom världens slem-diarré. så vi tar det lugnt och vilar upp oss. i helgen ska jag åka bort, utan hundarna och jonathan, för att försöka låta bli att tänka på alla deppigt i stil med "...vad ska jag göra med noahs päls och noahs mage och noahs trötthet och noahs foder och kommer lego någonsin att bli helt bra i sitt ben så att han kan få springa precis som han vill och kommer han hålla för lure coursing eller inte och hur lång rehab kommer han behöva och hur går den till och hur ska vi ordna allt det här..." som snurrar runt i huvudet hela tiden.

nej fy vad jag är trött på skadade och sjuka hundar! jag vill ha friska levnadsglada hundar som får springa runt i skogen och röja så mycket de bara orkar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du behöver en stor KRAAAAAAAAAAAM!

Anonym sa...

Vi skickar oxå en STOOOR kram från hela Skene-gänget! Vart ska du fly i helgen då?*nyfiken* Hoppas att du kommer tillbaka med nyladdade batterier och att hundarna bara blir bättre sen....

Anonym sa...

hoppas du får en lugn och trevlig helg och kanske löser sig en del undermedvetet. det har ju en tendens att göra det. :) kram från oss med!