torsdag 17 januari 2008

Tips om tricks!

Idag hade jag redovisning för ett stort grupparbete så det känns skönt att det är avklarat även om jag är lite nervös för betyget.. kommer förhoppningsvis redan nästa vecka så då behöver jag förhoppningsvis inte fundera på det särskilt länge till!

Nu är jag i alla fall helt ledig i 3 dagar och vad passar bättre att använda tiden till än hundträning? Så jag vill ha era roligaste hundtricks och om de är väldigt kluriga en kort förklaring! :) Så att jag också förstår vad vi ska göra, haha!

Den här veckan har vi börjat träna på "Pang!" och "Rulla runt", idag var första träningstillfället som Noah rullade runt ett antal gånger så det går framåt! ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att han kan rulla! Kan du komma hit o visa mina? De ligger nämligen båda två nu på rygg och viftar med tassarna! Längre kom vi inte idag *hahahaha*

Anonym sa...

Jag håller med Magdalena, kom & visa oss... Det har provats många varianter här hemma men det går lixsom aldrig så som matte vill alla gånger. Mycket roligare att sitta kanin. hihi. Har ni några tips??

Anonym sa...

Vad kul med tricks! Judith kunde rulla när hon var yngre men eftersom jag slarvat med att träna det så har hon "glömt" det... Bäst att ta nya tag! Släcka lampor är väl lite coolt att kunna;-) Det blir väl disco hos er om han får gotta efter varje tryck... godismonster som han är:-)

Anonym sa...

hmm...berit lärde sig tjena förra veckan. väldigt komplicerat. ;) man säger tjena! så lyfter hon höger tass och håller den uppe vid örat och ser bonnig ut. ;) var är tummen kanske? bara att fortsätta med fringrarna sen. så långt har vi dock inte kommit. ;) ta av strumpor kanske? säkert jättebra att kunna, hihi!

Anonym sa...

Kul med fin blogg!!
Jag gillar att lära dom trycka med tassen - på ljusknappar, på övergångsställen, på handikappsdörröppnare....
Listan är lång :)

Anonym sa...

Vad kul med tricks :D Jag ska minsann ta mig i kragen och försöka hitta på ngt kul att lära dem rulla runt kan nog vara kul :)