lördag 12 januari 2008

Delrapport 1: Noah & Judith

Eftersom jag tar alldeles för mycket kort så kommer det att bli flera blogg-inlägg med Noah & Judith-helgen i fokus. Det blir inga direkta busbilder för då måste jag hålla koll på mina knän - det är inte bara fördelar med att de är två ;) På förmiddagen har vi varit vid Regementet och busat, och nu på eftermiddagen har de fått rusa runt på fotbollsplanen och äta harbajs så de är nog nöjda och trötta nu! :)

Alla bilder blir större om man klickar på dom..



Tittar lite hit...


... tittar lite dit...


Jaha, var det på DIG jag skulle titta?


Ett försök till gruppfoto, haha!


Matte, du kommer väl ihåg att det är MIN blogg?


Noah brukar alltid få vara i komposthage eller bur när vi äter eftersom han inte kan skilja på ditt och mitt. Vi tyckte att det kändes lite orättvist att bara bura in Noah trots att Judith inte verkar vara den som stjäl mat (fast hon är väldigt intresserad av lösgodispåsen!) så de fick vara i mathagen tillsammans - visst ser de glada ut?


Vi protesterar, vi protesterar...


Många prickar blir det!



Nu är jag riktigt, riktigt trött.. Godnatt!






8 kommentarer:

Anonym sa...

vilka sötisar dom är! :) fast fängelset ser inte helt uppskattat ut, hihi!

Anonym sa...

Pussgurkor! Hoppas att de sover gott inatt:-) Kram

Anonym sa...

Det var jag som skrev pussgurkor!;-) / Lotta

Anonym sa...

Va fina dom är!! Det var längesen jag var inne på din sida och kollade, ska bättre mej.. :)

Anonym sa...

Vilka fina bilder De är såå jättefina bägge två :D

Anonym sa...

ååh vad mycke fina bilder! :) Tycker Judith ser halvt döende ut på första mathage-bilden.. kan inte vara lätt att komma bort o sen bli inburad ;)

Snygg blogg förresten! Håller med om att blogtown inte är så kul om man inte har den på en hemsida :)

Anonym sa...

Vilka fina prickar, gillade "rumpkortet"... Jättefin blog Jenny

Lena sa...

roligt att ni en på G igen Jenny!