fredag 9 maj 2008

Härliga försommar!


Torsdag kväll på balkongen.. glass!


Och svenska jordgubbar! Vardagslycka!


Idag ringde Lena med Yatzy och frågade om vi skulle hänga med och bada. Jag tror nog att Lena tänkte att hundarna skulle bada men eftersom jag älskar att bada så.. självklart badade jag också! Av den uppenbara anledningen är det Lena som har tagit typ alla kort - jag lekte mest delfin i vattnet - även det är vardagslycka! :)


De 2 små bustrollen


Jag tror nog att det var säkrast att vara i vattnet, hihi!


Visst är Yatzy snygg när hon tuggar? ;)


Fina tjejen!



Hehe!


Noah gör snygga vattenkonster i vattnet med svansen :)


Eh.. hur ska jag nu komma upp?


Världens sötaste pucko! :)


Det fanns gott gräs att tugga på när man inte ville bada





Yatzy tog en simtur..


... och hittade en pinne som hon så fint transporterade in till land


Där väntade någon annan som ville ha pinnen!


Släpp kärring! Släpp själv snorunge!


Yatzy plaskar och har kul!



Det är jättebekvämt att ta tag i Noah och bli transporterad in till land när man inte orkar simma själv ;)


Fötterna är mitt skydd när Noah vill kliva på mig och hångla :)


Tack Lena och Yatzy för en trevlig eftermiddag! :)

2 kommentarer:

evy sa...

Det så deilig ut, selv om synes akkurat det å bade ennå var litt tidlig...

Anonym sa...

Vilka super härliga bilder men bada redan??? hyyyj och sugen på jordgubbar blev man oxå Vilken tur att du skrev en rad till mig annars hade jag missat detta Jag har mailat dig om uraten :)