fredag 25 april 2008

Bildbomb!

Lycka för matte är att ta en ledig torsdagskväll och njuta av en kvällspromenad i kvällsolen... Lycka för tokNoah är ett rusa omkring med ett upphittat plastlock :)



Vadå? Har jag något i mungipan?


En skitig hund är en lycklig hund!


Ser du matte vilket fiiiiint plastlock jag hittat?


Det fastnar alltid "lite" gräs när jag ska plocka upp det!


Tjooooohooooooo!


Är det bara jag som tycker att Noah ser knepigt biffig ut på bilden?


Ojdå en kamera! Då måste jag posera lite!


Sommartungan är framme! :)


Ibland får man ta en liten vilostund och gnaga på locket istället! Smaskens!



Skutt & iväg!


Smaskens som sagt! Noah tuggade bort små bitar från locket hela tiden och spottade ut dom i en liten hög bredvid sig, hihi, tokNoah!


Tappat locket?


Världens finaste!


Så här ser man ut när man hostar upp allt gräs som man "råkat" äta på fältet :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

så här skulle det ju se ut varje dag! ;) jättefina bilder! :) hihi, vad biffig och manlig han såg ut idag. ja, tom med rosa! ;)

Anonym sa...

Härliga bilder Jenny!!! Åh vad vi längtar efter bus med Noah:-) Ha det fint/ Lotta & Judith

evy sa...

Herlige bilder, og herlige komenarer... Og herlige Noah, han er fin...
Takk for fin bildeblogg.
Hilsen Evy og Zebra

Anonym sa...

Härliga bilder.. ! Håller med om att det är en lycka med lediga kvällar och soliga promenader.. :) Sommartunga.. hehe.. Ja de kan man säga att han har, mina med för den delen.. ! :)

Anonym sa...

Tack för grattiset!! Jag är så nöjd med Peppar. Vi skulle gärna åka ner för att få en hejaklack. Synd det är lite långt bara.. Men man vet ju aldrig.. :)

Anonym sa...

Tack för kommentaren!:) Är det ett sånt där bärnstens halsband Noah har eller är jag helt ute & cyklar?:)