fredag 23 maj 2008

Inte långt kvar nu...

Jag räknar ner dagarna nu tills det är sommarlov! Det kommer bli så skönt att vara ledig för det senaste året har varit tufft på högskolan.. Jag kommer visserligen att vara fattig som en kyrkråtta i sommar eftersom jag inte har något sommarjobb men jag har ju desto mer tid att träna hund, läsa böcker, bada, vila upp mig och blogga på ;)

Att Noah de senaste 2 veckorna har gett mig 3 veterinärräkningar gör ju att jag är fattig som en kyrkråtta även innan sommarlovets början! Det strular med uratgruset, i början på nästa vecka får jag reda på om det är någon mer typ av grus han har - hållar tummarna för att det "bara" är uratgrus. Jag har dessutom börjat med medicin igen, på en lägre dos, och hoppas att det inte ska ge hemska blåsor på magen och benen som det gjorde förut. Noah är allt en liten sjuk-pelle och jag är glad att jag skaffade monsterveterinärförsäkring till honom när han var liten valp. Nästa år satsar vi på att vara skade- och sjukfria i alla fall! :)


Världens finaste!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill önska er en trevlig Midsommar :-)

Elin sa...

Fullt upp med sommarlovet eller? ;)

Anonym sa...

nu får jag ju klaga igen då så är det inte dags för en uppdatering här? nu har du ju dessutom två att rapportera om! och sommarlov. bättre tillfälle blir det ju inte. ;)