onsdag 19 mars 2008

Månadsuppdatering

Eftersom Emelie (eller kanske Bosse..) så gärna vill se bilder på Noah så känner jag att jag måste lyda ;) Jag gillar egentligen att blogga men när det är så mycket pluggande i skolan så blir det bortprioriterat men nu när jag har påsklov har jag faktiskt inga ursäkter längre :)

Nu blir det bara ett mini-inlägg för att visa att vi fortfarande lever.


En typisk tisdagskväll i vårat kök.. Noah har tröttnat på att tigga och ligger istället och tittar olyckligt på oss.. Han är ju såååå hungrig, att vi inte kan inse det..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju en sån sötnos!

Anonym sa...

Vad kul med en Noah blog :D Vilken underbar bild Sicken sötnos han e. Hur kan ni motstå hans tiggeri det hade jag aldrig klarat ;)

Anonym sa...

hihi, vilken rolig bild! :) och kom ihåg, så länge det är lov bör det vara varje dag som gäller så vi har något att kika tillbaka på sen när du prioriterar bort oss igen. ;)

Anonym sa...

hej snygging! saknar dig!

Lotta sa...

Åh! Noah gosenos...man kan inte se nog av dig! Vilken fräck tapet ni har i köket;-)