torsdag 7 februari 2008

En sväng i skogen

Idag slutade jag lite tidigare än vanligt så då tog vi en sväng till skogen. Tyvärr var det ganska mörkt men några bilder blir det i alla fall! Det blev koppelträning, hundmötesträning och inkallningsträning. Noah är inne i 2-årskrisen för tillfället och ingenting fungerar så bli inte förvånande om ni hittar honom på Blocket snart ;)

Alla bilder blir som sagt större ifall man klickar på dom!


Fin är han i alla fall även om han inte är särskilt roligt att vara ute och gå med för tillfället...


Noah står och väntar ivrigt på att husse ska kasta pinnen!


Ge mig godis!


Noah sitter & väntar på 'varsågod'
(Observera att det är ett mjukostträd i bakgrunden!)


Smaskens!


Vilken härlig ost-skog det här var!


Fast det är inte lika lätt att komma åt osten när man måste balansera på 2 ben! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen lite bilder på Snygg-Noah:-) Vi längtar efter lite bus snart! Tjing tjing

Anonym sa...

hihi, tungan verkar gilla mjukostträd. ;)
låter som att noah får leva på sin söthet ett tag nu då. men det ska han nog klara utan problem! :)

Elin sa...

Jag blir väldigt förvånad om jag ser Noah på blocket!

Jättefina bilder!

Anonym sa...

Här är snart en till på blocket skall lyssna på Angie men inte gör hon det, så idag fick hon gå i koppel i skogen och dom andra sprang lösa. Fina kort.
Eva & Angie

Anonym sa...

Ja dessa tvååringar Wilma är oxå tradig för tillfället det är en pina att gå med henne i koppel Men som nån skrev de får väl leva på sin söthet ;) och söthet är ju ngt som Noah har i alla fall :D Ostträd är det bästaste som finns tycker mina med. ha en trevlig helg

Anonym sa...

Han är så stilig din Noah! Gillar bilden där han är beredd på pinnen och så klart när han letar mjukost. Bild på tungan och allt. :) Ska nog testa det där med mina vovvar..